![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är ingen avgift på Euro uttag i bankomater, möjligtvis småbelopps uttag. Går man till växlingskontoret och tar ut pengar på kortet så tar de flesta banker betalt för det. Min erfarenhet är att det är mer regel än undantag att restaurangerna och tavernor inte tar kort. // Helén Senast redigerad av Hellen den 2007-04-11 klockan 18:40. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har för mig att det finns en ja, tror mig ha sett den från bussfönstret, men jag ska kolla upp det. Annars vet Uffe helt säkert
![]() Betala med kort gör jag aldrig, jag tar ut kontanter där jag kommer åt jag med men eftersom jag har en nischbank har jag dålig koll på vad som gäller i de vanliga "storbankerna". Snabb koll på nätet: Citat:
![]() Kickie |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns en bankomat vid Popis bokhandel granne med tobaks kiosken. Jag använder aldrig kortet när jag handlar utom vid kapitalvaruköp. Jag får tyvärr betala 1,5€ vid varje uttag för att det inte är Alpha banks automat.
Uffe |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kanste vi ska tydliggöra att den berörda bankomaten ligger i Agii Apostoli och inte i Kalamaki, men jag tror ändå att det finns en där med. Kickie |
|
||||
|
||||
![]()
Inte jag heller
![]() ![]() // Helén ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|