![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag är imponerad av all den städning som sker på de allra flesta ställen, man skäms ju ibland för all sand, man visserligen ofrivilligt, drar med sig in. // helén |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
du har rätt, jag missförstod ditt svar helt och hållet Hellen. Men nu är jag med dig igen.. ![]() Nu inser jag att det inte bara är vi som tyckte att det var bedrövligt dåligt. Men vi hade svårt att veta om det skulle vara så eller om vi bara var "bortskämda" från vårt lilla pensionat i Agia Anna där ägaren och dennes fru tillsammans med sin personal (Nina) gjorde allt för att vi skulle trivas och må bra. Städningen där var som att komma till ett bättre lyxhotell ![]() *Nicki* |
|
|||
|
|||
![]()
Vill bara instämma efter att ha haft liknande upplevelser där 05.
Vi bodde på bv "upp till höger" och njöt av läget och de sköna stämningen på tavernan, men kommer att välja ett annat ställe nästa gång vi åker till Kouf. pga standarden och fr.a. den minimalistiska, och sällsynt förekommande, städningen. |
|
|||
|
|||
![]()
Ni som tänker er tillbaka till Koufonissi men inte till Finikas, har ni några rekommendationer angående boende? Vi har två yngre barn (4 och 5 år) som inte orkar gå hur långt som helst för att komma till de fina stränderna.
*Nicki* |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag inte varit på Kouf på några år men: om jag minns rätt är Chondros Kavos nästa ställe när man går från Finikas in mot byn. Hörde väldigt gott om det av folk som varit där för ca 5 år sen. Fina lägenheter, underbara ägare. Städningen var säkert utmärkt, stället ser mycket välskött ut när man går förbi.
Jag skulle själv inte vilja bo där, tycker det ligger väldigt "utslängt" mitt i ingenting. Men det ser/såg väldigt fint ut. Däremot: med så små barn skulle jag välja Finikas ändå. Läget är oslagbart. Städning är dock inte det absolut viktigaste för mig, därför skulle jag kunna stå ut med det om andra faktorer uppvägde. |
|
|||
|
|||
![]()
För två år sen såg det ut som om man höll på att bygga ett nytt ställe precis bortanför Finikas. Det såg ut som om det skulle bli ett hotell. Någon här som vet vad det blev?
Jonas |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|