![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Janne.
Säsongen är lång på södra Kreta i allmänhet och Paleochora i synnerhet, så utan att veta vågar jag nog lova att de har öppet i oktober. Det är inga problem med avstånd från hotellet till bycentrum eller stranden. 5 max 10 min promenad vart du än ska. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Efter att jag kollat VAR Aris ligger och läst rekommendationerna här så skulle jag nog inte tveka, Janne. Boka Aris till svärföräldrarna. Det är inga avstånd att prata om, bara en TREVLIG promenad, det är HELT SÄKERT!
Jag gillar det området, det ursprungliga Paleóchora! I och för sig samma område som Haris Studios, men aningen längre ut. Haris Studios håller inte särskilt hög kvalitet, men det är OK. Man kanske ska prova Aris nästa gång ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan berätta hur där är senare. Mejlade idag och fick ett mycket trevlig svar tillbaka. Har bokat nu, ska bara få en bekräftelse på bokningen. Nu blir svärföräldrarna glada. Jag också!
![]() Vi ska också till Paleochora, men vet inte när. Antingen samtidigt som svärisarna, eller innan de kommer, eller båda. Vi får se. ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|