![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Var på Kos 5-13 okt för 6 år sen,en del butiker och tavernor hade stängt för säsongen men hur varmt och skönt som helst.
|
|
||||
|
||||
![]()
September och oktober är årets bästa månader tycker jag.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit på Rhodos 4 ggr. i oktober och jag tycker det är den bästa tiden då. Det brukar vara ca 23-25 gr. Och jag personligen tycker det är en trivsam temperatur att vistas i. Ta en tur runt ön med motorcykeln det kommer ni inte att ångra.
![]() H/ kjell50 |
|
||||
|
||||
![]()
Bara kan instämma.............. Underbart väder & temperatur,... Åker alltid dit vid den tiden!! En o annan övergående regnskur (som de lokala kallar "luft-växlingar",eller nåt?)kan förekomma,men är bara uppfriskande!!!
Regnar (kanske ) ymnigt ca 10minuter,för att sen återgå till strålande sol &värme som innan....... BAAARA HÄÄÄÄRLIGT!!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Brukar åka till Rhodos den andra veckan i october. Vädret är lagom då, icke för varmt. Vattnet i havet är varmt. Nästa october blir det väl ingen Rhodos-Pefkos vecka, ska till Bryssel i stället... men nästa vår igen.
Varje höst har det varit idealväder, en dag kan det bli åska men går snabbt över. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|