![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
På väg till ett möte men lämnar en liten rapport om dagsläget:
Den mindre bagen har i dag bytts in mot en väska som är nästan exakt lik den här: ![]() Min är dock mindre, rymmer 55 liter. Alltså inte mycket mer än ryggsäcken jag redan har men den är grymt bra inredd så jag tror den kommer att funka. Riktigt stabil är den, med 5 års garanti. Enda minuset är vikten - 4.8 kg. Det är jättemycket. Nu får vi se hur gammalt detta tredje inköp blir ![]() Från ett molnigt Patmos föreslog Arne att jag skulle anpassa packningen efter väskan, inte väskan efter packningen. Men det vore ju alldeles för enkelt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här blir det ryggsäck på 50 liter av märket Everest. Sitter skönare och är större än min gamla Haglöfs. Ringde butiken och reserverade ett ex idag.
Väger nästan ingenting. ![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Det är precis vad jag har: en Everest 50 l. Den har hängt med bra och en enda detalj har gått sönder: spännet till avbärarbältet. Det är dock inte trasigare än att det går att spänna bältet ändå.
Jag uppfattar Everest som klart prisvärda ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den liknar min, fast det är inte samma. Säkert en bra väska!
Men... jag kollade på sajten som bilden kommer ifrån, och tycker det ser ut som att modellen heter Glow. Stämmer det? Det står i så fall att den som väger 4,8 kg rymmer 71 liter. Det låter iofs bättre än 55, men tänkte bara, ifall du behöver en anledning att byta den, så... ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|