![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Min bäste vän födde upp Bruna Burmor (Gandalf-linjen) för många år sedan och jag var med vid flera födslar. Vilka minnen jag har med dessa småpischar... ![]() ![]() ![]() ![]() OK, de ÄR Sydsveriges mest bortskämda katter.... ![]() Har du kollat henne så du vet hur många ungar det är? När hon är förstföderska måste du kolla att alla ungarna kommit ut. Kommer placentan så är normalt sett alla ute. Sedan är det bara mys, mys, mys... Nu blev jag sugen på kattungar igen, men mina två pojkar kan inte reproducera sig längre... Tyvärr... Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Det blev ingen lång natt. Allt blev klart innan nio, 5 småttingar kom ut. Tyvärr så har nog Texis valt sin egen kille
![]() birgitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det är bra mysigt med katter... Och andra djur... För mig hade livet varit tomt utan dem... Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Greklandsfrälst och kattälskare verkar gå hand i hand.
birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Naturligtvis!
![]() ![]() ![]() Och så är det ju de två här som sitter ute på den inglasada balkongen och håller koll på grannarna... Liiidingö... Käkar ni fortfarande biskviiiier och dricker vitt viiiin....? ![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Du glömde "ske- och s-ljuden" ![]() birgitta ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|