![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Eftersom maten är en STOR del av min semester så är Turkiet ett favorit land. Det sägs vara det tredje bästa i världen... i det avseendet ligger faktiskt Grekland i underläge
![]() ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
The one and only......Sweden
![]() ![]() sahar, 95 dagar kvar... |
|
||||
|
||||
![]()
Österrike är ett trevligt land, och då tänker jag mest på alperna.
Toscana och Emilia Romagna i Italien är också mycket vackra. Sedan har vi ju Österlen i Sverige... ![]() Mvh. Stina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
I Amazonas som jag nyss besökt var folket enormt öppna och vänliga samt väldigt nyfikna på oss turister. Manaus är en halvful storstad med mycket trevligt under ytan och ett fantastiskt operahus med gratiskonserter varje vecka. De upplevelser vi hade ute på den 5 dygn långa djungelturen med vandringar, kanotfärder och fantastiska möten med både människor och djur öveträffar allt jag upplevt vid andra resor. Oavsett vilken del av Brasilien du ska besöka tror jag att du kommer att få en spännande och annorlunda resa. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
ITALIEN !!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Oaktat resor över nästan alla kontinenter och massor av länder när och fjärran kan mitt svar inte bli annat än Irland !!!
R ![]() Senast redigerad av Rasmus den 2006-02-23 klockan 20:30. Anledning: Stavfel |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|