![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Bra idé Inkfish: Då kan ju även ett pris gå till den uthålligaste röstaren
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag också, efter en hel del vånda, bestämt mig och röstat. Jag tog först ut 10 bilder som sedan gick ner till 5. En av dessa fem fick sedan min röst. Men jag skulle vilja rösta på minst tre. Men nu är det gjort och nu är det bara att vänta på nästa kategori.
God fortsättning på julen till alla. ![]() Olle |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror jag minns att jag inte tänkte särskilt mycket på fototävlingen när vi var på Lesbos i somras. Tror att det bästa är att inte tänka så när man är iväg, låt ögonen se motiven utan prestationsångest. Om jag sedan är med eller inte i tävlingen........ja det ni
![]() Sedan det att försöka få ordning på vilken man till slut vill rösta på nu i första kategorin, ja det kommer som sagt att ta tid men det går ju utmärkt att bara njuta av allt nu i vinterkylan. Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Klart man tänkte på fototävlingen under årets resa!
Det betyder dock inte att jag inte fotat vardagsmotiv förut också! Det som är så trevligt med den här kategorin är att den är helt befriad från soluppgångar, badleksaker och handdukar på balkong med havsutsikt och liknande populära/tjatiga (välj själv) motiv. Risken är väl att de nästa två kategorierna istället är dränkta med sådana bilder... Jag har för övrigt bestämt mig. Bilden som först talade till mig har ingen egentlig konkurrens! Fast det finns två andra bilder som jag skulle kunna tänka mig att rösta på, om denna inte fanns. Och ytterligare några som tog sig till final. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder och jag fick också direkt en favorit som håller ännu. Skönt med förlängd röstningstid. Själv glömde jag helt bort tävlingen under resan och har inte heller skickat in några bilder. tänkte ett tag på en tragisk vardagsbild som jag fotat av kycklingbilen men den var inte tillräckligt skarp och allt för sorgsen att visa upp för Greklandsentusiaster.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Jag hade 2 favoriter, till slut bestämde jag mig för den ena.
Mycket bra bilder tycker jag Monica Senast redigerad av monica den 2007-12-19 klockan 09:06. |
|
|||
|
|||
![]()
Måste säga att dessa vardags-bilder gav mig ett större greklandssug än alla bilder i världen på vackra stränder och fina vyer...
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag i alla fall kommit ner till tio tänkbara...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag hade också 10 från första titten....som sen blev 5 sent i går kväll....som sen blev bara en, alltså den jag nu precis röstat på. Men OJ så svårt!
Man har känt dofterna, hört ljuden och samtidigt funderat MYCKET på alla människor på bilderna, deras öden, hur deras vardgsliv och tankar är egentligen, allt det som vi turister inte ser, inte vet....Den bild jag röstat på skulle jag definitivt vilja veta mer om! Men det blir ju en fråga till fotografen EFTER att vinnarlistan är publicerad! Lissi - som nu kan koppla av! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Va duktiga folk har varit på att ta bra bilder. Skulle vilja rösta på flera stycken. Måste fundera några dagar till innan jag bestämmer mig för en. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
![]()
Tusind tak til alle jer, der har indsendt de flotte billeder.
Den største billedgåde hidtil ![]() Jeg er nu nede på 9 favoritter, og som mange andre finder jeg det også svært at vælge. Held og lykke til alle og ikke mindst god jul og godt rejseår 2008. Hilsen Susie |
|
||||
|
||||
![]()
Hej allihop!
Var någonstans står det på www.kalimera.nu att det skall bli en fototävling 2007? Jag har letat och letat, men hittar inga referenser till att vi skall kunna skicka in fotografier för tävlingen 2007. HJÄLP! ![]() Sivan |
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr är du för sent ute, andriotissa! När det var dags att skicka in bilder fanns ordentlig information på Kalimera - men eftersom bilderna i första kategorin är publicerade så har tiden för att skicka in bilder gått ut (den gjorde det den 16 december, om jag minns rätt).
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag också röstat! Puh!
Det tar sin tid att titta igenom alla bilder.. Men det är ju roligt förstås! Hittade min favorit ganska snabbt faktiskt, tycker den är helt outstanding! Återstår att se om fler tycker som jag.. //Stina ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|