![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Vi hyrde moppe på Lefkas och i kontraktet angavs det att vi inte fick lämna ön, då upphörde både kontrakt och försäkringar, det senaste nog så illa om det skulla hända nå´t.
//PO |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Janérik]Jag har aldrig kollat upp detta på plats, det var bara som jag råkade läsa då jag satt och kollade på att hyra bil. Det kan hur som helst vara bra att kolla upp detta innan man åker iväg med bilen på en båt, många av hyrfirmorna är ju små lokala företag och då blir det säkert svårt för dem om man får problem med bilen på en ö där de inte finns representerade.
Jag håller fullständigt med dig, bättre att ta det säkra före det osäkra, kan ju bli väldigt kostsamt annars. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Om ni skulle ta båten från Igoumenitsa tar den ca 1,30 timme om det är den snabba båten annars med "pandofla", alltså sandalen, som den kallas tar det ca 2 timmar. Vet faktiskt inte hur lång tid det tar till Korfu från Parga. Om ni vill se hela ön kanske inte en dag räcker om man vill ta det lite lugnt. Hotellrum tror jag säkert ni kan hitta. Men hör med turistbyrån när ni kommer ner. Parga är en härlig semesterort, så smart val ![]() mvh Agapi Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|