![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Kändisar bland vissa är ju rockarna i Backyard Babies. Dom stod i alla fall nära oss i kön till säkerhetskontrollen på Kastrup i somras när vi skulle flyga ner till Aten. Dom flög dock inte till Aten. Hade väl ett gig nån annanstans. Dregen (gitarristen alltså) var självklart hårt sminkad med svart kajal runt ögonen och hade både huva uppdragen och bredbrättad hatt. Schysst piercingar i hela ansiktet också. Men det var väldigt va kort han va!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag såg LillBabs med de berömda döttrarna Malin, malins dotter, Christine och Monica på Arlanda i maj när jag skulle hem till Aten. By the way, de skulle till Nice. De verkar ha en bra sammanhållning dessa damer.
Monica |
|
|||
|
|||
![]()
Jag såg Omar Sharif sittande vid bordet bredvid på samma café som jag i Deauville, Frankrike 1994. Sedan, fast det räknas nog inte, såg jag Mikis Theodorakis på Korfu, ngn gång runt 1977. Han höll en oplanerad konsert på en fotbollsplan alldeles gratis och detta är en av mina starkast musikupplevelser någonsin.
birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr var det inte vi som träffade dessa kändisar på Skiathos för ett par år sedan, utan det var ett par vänner till oss. Men jag skriver iallafall, det är så pass "hett"!
![]() Goldie Hawn och Kurt Russel! Dom satt i bordet bredvid med en armslängds avstånd, inte illa va´. ![]() Lena*. |
|
|||
|
|||
![]()
Herr Grek har haft en kortlivad historia med Roger Moores barnflicka när de bodde på Rhodos Palace. Det uppges att Mr Moore skall ha blivit fly förbannad när detta uppdagades. Han hotade med att få hela personalen sparkad. När detta inte lyckades sparkade han den stackars barnflickan istället...
![]() Många grekiska kändisar har annars passerat revy på Herr Greks olika jobb. Bl.a. Kathi Garbi, Despina Vandi och Giorgos Dalaras. Garbi hade en mycket liten karl med sig. I Sverige har han serverat bl.a. under Melas konsert i Hallunda. Själv har jag träffat Cornelis Vreejsvijk på Gotlandsfärjan, samt att jag suttit bredvid Marianne Bernadotte på planet till Paris en gång (ja, hon flög ekonomiklass!!) men det är väl inte fy skam? ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|