![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Försöker svara på frågorna: 1. Kreta (har varit där fem ggr men det lockar inte längre) 2. Måste och måste, men Milos är jag sugen på 3. Amorgos För övrigt tycker jag nycket om Santorini och Naxos. Har varit där 6-8 ggr tror jag, nä fler är det nog. Men det fina med resandet är att man kan ju välja en ny ö om man vill och kanske kombinera den med en som man varit på tidigare. //Sussisanna ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1. Leros
2. Koufonissi (Har två små barn) 3. Kreta /Ofelia |
|
||||
|
||||
![]()
1. Spetses.
2. Kithera. 3. Andros. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Skickar med några bilder från Andros till dig.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den sista bilden ser verkligen lockande ut. Kanske blir det en tur dit i höst.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill inte åka tillbaka till Koufinissi
Ny ö att besöka blir Folegandros och Ios är en ö som jag säkert borde ge en chans, men den lockar inte ännu. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Det är nog inget fel på Koufinissi, men jag känner mig färdig med den ön, dåligt boende två gånger och alldeles för mycket barnfamiljer vid Finikas, Poristranden som vi hört så mycket fantastiskt om var blåsig, vi återvände något år senare för att ge ön en ny chans, men har man gjort vandringen till Poristranden och hoppat ner i den härliga grytan på vägen ut så tycker jag inte att det finns mer att uppleva där. Skulle någon däremot få för sig att bjuda mig en vecka till Koufinissi, så skulle jag inte tacka nej
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
1. Alla öar ja har vart på har de inte vart något fel på
![]() 2. Zakynthos ( party party ![]() 3. Athen skulle ja vilja se någon gång, men inte än :P |
|
||||
|
||||
![]()
1. Naxos (vill åka till nåt genuinare eller har jag missat nåt
![]() ![]() 2. Lefkas och Kefalonia (I july ![]() 3. Santorini |
|
||||
|
||||
![]()
1. Rhodos
2. Chios 3. Kreta |
|
|||
|
|||
![]()
1. Naxos - lite spennende, mye mas og for mye charter
![]() 2. Anafi - den av de minste øyene i Kykladene vi enda ikke har sett ![]() 3. Kreta - det er så mange mindre og mer "bortgjemte" plasser å se først, men en gang skal vi se de små landsbyene på Kreta også:-) ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fourni !
Nissyros ! Kreta! |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen har varit så avtändande att jag inte kan tänka mig en vända till.
Schinoussa Antiparos |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|