![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Men så underbart för alla er som drabbades av konkursen att så många fått pengar tillbaks! Då blir det kanske nya resor bokade??
GLAD PÅSK! |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt Mia!
![]() Blir det Karpathos nu, eller? Ivi |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt!
Nu kan du kanske åka till Astypalea! ![]() ![]() /pawik |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Nu lutar det nog åt att vi tar restresa i Juni, så får vi se vart vi hamnar helt enkelt ![]() Mia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så, nu är mina en gång förlorade Fly Me pengar på kontot på ett annat bolag
![]() Har bokat 2 veckor till Karpathos, kunde inte låta bli...så nu får det bli så! Tar Kalymnos och Astypalea i September ![]() Mia ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inget dåligt beslut, Mia!
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns nog ingen som tror att sista ordet är sagt när det gäller FlyMe:s konkurs och det är det inte heller
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu verkar det hända saker:
Nytt bolag kan ta över FlyMe |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppsan !
Upptäckte idag att SwedBank har satt in biljettpengarna från FlyMe på mitt konto ![]() OBS ! Pengarna hamnar på samma datum som inbetalningsdagen till FlyMe. (För mig tidigt i Januari) Bra skött Swedbank ! ![]() / Tom |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte fått pengarna ännu, men däremot använde jag mig för en liten stund sedan av Sterlings erbjudande att boka ny rabatterad biljett om man hade en bokning med FlyMe.
Jag hade ju använt mig av FM:s enkronas-erbjudande - och tro det eller ej men Sterling lyckades slå det!! 0 kr tur och retur Arlanda-Sturup + skatter och avgifter 198 kr och en bokningsavgift 70 kr. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|