![]() |
|
|||||||
| Visa resultat för omröstning: Hur går det mellan Sverige och Grekland? | |||
| Sverige vinner |
|
23 | 30.26% |
| Grekland vinner |
|
30 | 39.47% |
| Oavgjort |
|
19 | 25.00% |
| Bryr mig inte |
|
4 | 5.26% |
| Antal röster: 76. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Killarna på jobbet håller på att undrsöka vilka ställen i Luleå sänder matchen i storbild. ![]() Ivi -som tror att Grekland vinner, men inte mig emot om Sverige skulle överraska
|
|
|
|||
|
|||
|
Ska bli riktigt kul att sitta på tavernan och vifta med TVÅ flaggor!
Anki - som nu har nedräkning till avfärd |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jag gissar dock på oavgjort. Skulle vara ett ganska trist resultat, men klart bättre än förlust och mer realistiskt än seger. Mellberg nickar in ett mål på hörna, och sedan släpper Isaksson in en boll på en fast situation när det är 15 minuter kvar... |
|
|
||||
|
||||
|
Hej!
Det är Ryssland som vinner EM! ![]() De vann ju melodifestivalen och vi vet ju hur det gick för Grekland 2004 när de vann den tävlingen. Ja just det, de tog även EM guldet i fotboll.Fast jag hoppas Sverige vinner mot Grekland den 10 juni!!! ![]() nicka
|
|
|
||||
|
||||
|
Var är du? Jag ska också se det här i Grekland. Sen åker jag till Sverige och sörjer?
|
|
|
||||
|
||||
|
Nu log jag
|
|
|
||||
|
||||
|
Tycker att det är såååå synd att vi hamnade i samma grupp. Jag håller på båda lagen men jag tror att Spanien och Sverige eller Grekland går vidare. Så jag personligen kommer å ena sidan att glädja mig å andra sidan att "sörja" över det lag som åker ut.
Britt-Marie (svenska i Grekland) |
|
|
|||
|
|||
|
Hoppas att det går bättre för Sverige än vad som sägs i alla diverse försnack osv eftersom vi har ju nu Henke med. Det är min favorit. Jag tror att det står att Ryssland, Spanien och / eller Grekland går vidare (hellre Greland än Spanien eller Ryssland).
Vem tror ni vinner hela EM då? Kanske Tyskland fast det vore kul om Grekland lyckades försvara pokalen!!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Tror att det slutar 1-1 mellan Grekland & Sverige.
Tyvärr så går inget av dessa lag längre än till kvartsfinal. Tyskland tar hem pokalen denna gång, de ser riktigt vassa ut ! |
|
|
||||
|
||||
|
Så ja då fick Italen en lärdom i fotboll. Holland - Italien 3-0.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag har sen 1998 då Kreta besöktes för första gången, hållt på Grekland.
Inget undantag ikväll, tvärtom.. Grekland måste bara vinna. Eventuell förlorare tar sig troligen inte vidare. Hur går matchen då.. jo något säger mig att Theofanis Gekas stänker in 1-0 i mitten av andra halvlek och Sverige pressar på för 1-1 men inte lyckas. 0-0 känns också ganska troligt. Låt oss se hur det går! ![]() ELLAS
|
|
|
||||
|
||||
|
Ojdå, här finns en hel hög med landsförrädare
![]() ![]() Undrar hur omröstningsresultatet sett ut om man bytt ut "tror" mot "hoppas" Helén- som tror att Grekland vinner men självklart hoppas jag på svensk seger. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Vilket vackert mål av den underbara Zlatan!!! Äntligen!!!
/Marco |
|
|
||||
|
||||
|
Trots allt klappar hjärtat för gamla Svedala!
Vi var ju faktiskt bättre!! ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
YEEEEEES!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Det blir till att packa Sverigetröjan precis som du ville alltså
Åker nog ner utan på söndag... Kanske inte går lika bra mot Ryssland eller vilket lag det nu var nästa gång. Ha en trevlig resa! ![]() Från zakka |
|
|
|||
|
|||
|
Erkänner, trodde inte alls på Sverige men jag hade FEL
![]() ![]() Ni var suveräna Sverige ![]() ![]() //Ingela |
|
|
||||
|
||||
|
Seger på plan och på läktaren - vilket gult hav det var!
"Vi är svenska fans allihopa"
|
![]() |
|
|