![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej, Nej - det är inte sant!!!
![]() Ska detta aldrig ta slut!? ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samma här, och det verkar bara bli värre och värre.
![]() Karin som hade tagit fram lågskorna... |
|
|||
|
|||
![]()
Och vad sjutton ska jag packa för kläder när jag reser till Sverige över påsken
![]() Blir det vinterkläder eller vårkläder det är frågan, skit samma vilket väder det blir för min skull, härligt att bara få komma till mitt andra hem igen. Längtar men inte till själva flygresan. Vågar väl knappt nämna att här har vi strålande sol och 20 grader ute ![]() monica |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin som läser gamla resebrev för att stå ut... |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt i Aten!
![]() ![]() Stackars er i Handen och Norrtälje. ![]() Tre månaders fin vinter med mycket snö, men också fint och vackert, sen räcker det, tycker jag. Nu vill vi ha vår! Hos oss har vi 10 ganska sköna grader och det känns att vi går mot ljusare och varmare tider. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Otroligt många blev vi här med minne av snön.
Jag startade tråden och nu har vi sista sidan. Snösmältning hör våren till och alla vackra vårblommor som nu kämpar sig upp. på vårt lantställe som vi vilar ut i skrivande stund nu ser ej ut som en vanlig skog längre . Skogen blev en stor vårsjö och det porlar från bäcken samt med en ivrig fart. En vacker vår vi går till mötes . Fast ej för alla , min kära pappa har somnat in. En sten så tung som sorgen efter min älskade pappa. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Skickar en tanke till dig Birgitta63.
Kram Irene |
|
||||
|
||||
![]()
Igår 10 gr varmt och vårkänslorna spirade
![]() ![]() Tänker på dig Birgitta 63! / Kerstin i Sala |
|
|||
|
|||
![]()
Beklagar sorgen, Birgitta
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Monica |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tänker på Dig! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta, jag beklagar sorgen!
Just idag fick jag denna länken av min far. Walk in heaven! Jag vill ge den till dig och alla andra här. Hos oss är det hopp om vår. http://www.youtube.com/watch?v=i2lnMF3mhgI Kram/Vilma |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ska bli jättegott med svenskt påskbord och svenskt påskgodis. I värsta fall har mamma eller syrrorna kläder jag kan låna om det blir för kallt. För jag är en riktig fryslort även i Grekland. ![]() Monica |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det här har varit en jättefin vinter. Men visst får man längta lite efter vår och värme nu ändå. Om några veckor så... ![]() |
![]() |
|
|