![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
hejsan allihopa!!!
Ja visst l]ter det bra med Yannas Kaffe!!! ![]() ![]() Jag STORNJUTER h'r!!! Ni skulle bara veta hur mycket jag trivs och det 'r 'nd[ bara 2a dagen!!! Det 'r varmt o jag har stranden s[ n'ra att jag kan bara g[ hem om om jag beh;ver 'ta el h'mta pengar osv. Tryggt och bekv'mt! Som Yanna sa s[ blir det marknad p[ l;rdag och jag bara "LSKAR marknader! Hoppas du Yanna har t[lamod med mig om jag blir lite jobbig ![]() F;rutom det s[ har jag faktiskt inte planerat s[ mycket....'r h'r mest f;r solen 'nd[ men vi f[r se... Jag skriver igen om jag hinner mellan solandet! ![]() Kreta-kramar!!! \\Jenny P.S.min pappa smsade att dem har [ska och st;rtregn i Malm; hihihi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
hahaha ser ut som en daligt korsord...hoppas ni forstar vad jag skrivit!
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Jenny!
Vad kul att höra att du stortrivs och har det bra! Kaff-Ahl då kanske ![]() Det ska bli jättekul att gå på marknaden med dig Jenny och du behöver inte vara orolig att jag inte skulle ha tålamod, men bered dig på att det är stekhet, för marknaden är mitt i solen, visserligen är den täckt med parasoller och solskydd, men det är inte samma slags skugga som under träd. Iaf..svetten kommer att lacka ordentligt, ta med en liten vattenflaska! Ha en fortsatt skön dag och var försiktig med solandet, så ses vi imorgon! Kram! Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
Du har det helt säkert alldeles underbart lillabruden,,,,Du är ju i Rethymno!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det gläder mig ofantligt, lillabruden! Hoppas din vistelse här blir ett minne för livet och så mycket att du vill komma tillbaka!
Yanna |
![]() |
|
|