![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Brorsan döpte du ju till Ouzo och det tycker jag var häftigt, så vad kan passa bättre än att syrran då får heta Retsina. Det är mitt förslag. Du ska se att hon bergis kommer att gilla det. -------------------------------------------- "... inomhus antar jag.." Jo här i Skåne har vi kunnat avnjuta regn non stop de senaste två dygnen, så det har varit mestadels inomhus som gällt. Och det lär förmodligen fortsätta att gälla för nu har vi snöslask på väg in. Och som vanligt kommer halkan som en total överraskning så här års, så många som valt utomhus i bil har hamnat i gropen. Hälsa så gott till lilla Retsina från gudfar här uppe i kalla Norden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka härliga bilder. Och vilken njutning att kunna gå utefter hela strandpromenaden och venetianska hamnen utan trängas med alla turister, bord och inkastare...
![]() Idag skulle jag absolut föredra Kreta framför det vädret vi har idag med regn/snöblask och halv storm.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härliga bilder Yanna !!! Och så roligt att följa med in i den grekiska vardagen när turisterna åkt hem.....du är en modig tjej !
![]() ![]() ![]() Ha det toppen ! //Maggan |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Maggan! Jag känner mig inte så modig...är ju bara att köpa en enkelresa istället för en T o R!
![]() Ja jag njuter...och klart du vet vad jag menar med det svenska vädret! ![]() Snö i nov i Helsingborg bådar inte gott...jag är av den bestämda uppfattningen att snö är "njutbart" endast på ett ställe för mig....på vykort!! Nix...aldrig att jag åker till Sverige frivilligt den här tiden...den enda tänkbara tiden är juli-aug...hmmm...hoppas jag kan hålla det också för det är inte alltid man kan bestämma det...saker kan ju hända... Ha de toppen du med! ![]() |
![]() |
|
|