![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har för länge sedan slutat att ta med badhandduk. Klarar mig bra med saronger. Bara att skölja när man kommer hem efter en stranddag, hänger sedan ut dom på balkongen och sedan är de torra på morgonen. Sedan att de tar liten plats i resväskan är ju aldrig fel.
RAN ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Microfiber handdukar är också bra! Små o lätta o torkar snabbt
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Måste ju bara berätta om vatten efter städningen
![]() Var gång vi fick städat så var det så vått på toan så det gick ej att gå in.Likadant resten av lgh så vi fick börja med att torka torrt innan vi klev in. Blev ju ibland då dem nya handukarna som städerskan hade hängt in. Ej så trevligt med vatten på vc. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Vad otur ni verkar ha med era boenden. Jag tycker nästan alltid att städningen är perfekt i Grekland och att allt är välskött. Visst stengolven våttorkas och det kan ta några minuter innan de är torra men den tiden väntar jag snällt ute.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Att fallen på badrummet har mycket att önska i Grekland ser jag som mer regel än undantag, självklart använder jag handdukarna till att stoppa vattnet med
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag gillar ordentliga och välskötta boenden och väljer ofta efter rekommendationer från andra och då brukar det vara bra. Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|