![]()  | 

| 
	 | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

![]()  Att bli pensionär utesluter förhoppningsvis inte att man lever!![]() ![]() ![]() Lena  | 
| 

| 
|||

| 
|||
| 

Citat: 

![]() Lissi  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Så rätt så rätt!  

| 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

Lönar sig verkligen att jobba ett par år extra. Jag är helt i det nya pensionssystemet och har under många år tidgare jobbat i vården i ett inte allt för välavlönat yrke. Min strategi för de kommande åren blir nog att resa lite mindre och amortera mer på min bostadsrätt så livet som pensionär om hälsan tillåter också får innnhålla en del guldkanter som en Greklandsresa ibland.Nu har vi nog spårat ur ordentligt ![]() Eva  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Är kanske bättre att spåra ur än att ha ett dött forum? 

![]() ![]() Yanna  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Urspårning behöver ju inte här innebära en katastrof 

Här kan vi ju växla tillbaka till "rätt spår" eller välja ett nytt utan att forumet dör ut!![]() Vi kommer aldrig att få ett skräddarsytt forum som passar alla och vi väljer ju om och hur vi vill "vara med på tåget". Vissa är aktiva debattörer och andra läser och begrundar! Vissa skriver fantastiska resebrev och andra njuter av att få ta del av dem! Jag gillar verkligen Kalimera och önskar och hoppas att många unga med sina idéer och tankar vill dela med sig av dem så att jag och alla andra som vill får njuta av forumet i många år till! Lena  | 
| 

| 
||||

| 
||||
| 

Citat: 

Alla blir oftast MYCKET förvånade när jag berättar hur det såg ut för tio år sen "Va, fanns inte Facebook!!!" och för att ta det en gång till. Det ar ingenting att göra med teknik. Det är bara mänskligt beteende som är avgörande, som alltid. /Netwolf  | 
![]()  | 

| 

|