![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vill bara lämna min syn i den här debatten. Som jag ser det så är det ju i första hand inte barnen man ska skälla på, det är ju föräldrarna som brister i tillsynen, så det är ju deras fel att barnen gör som dom vill. Och om man nu har fått problem med barn som uppför sig illa, varför säger man inte till då, kanske först och främst till barnet och om det inte fungerar, till föräldrarna. Det måste väl gå att göra dem medvetna om att deras barn har blivit till ett problem. Om de nu har trott sig kunna ta semester även från föräldraskapet är det väl bara att ta dem ur den villfarelsen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Herregud vilket i-lands problem. Samma som prasslande och SMS:ande på bio. För övrigt HEJA NADJA L!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Måste instämma med de föregående talarna. Herregud vilket I-landsproblem! Jag, som faktiskt tillbringar mycket tid i luften har inte ens refleketerat över att något barn någonsin skulle ha sparkat mig i stolsryggen. Hur når de ens? (Uppebarligen gör de det eftersom detta anses vara ett stort problem). Visst kan det bli lite ståhej runt vissa barnfamiljer (trötta barn, överaktiva barn, obrydda föräldrar osv), men man kan ju försöka fokusera på sin egen resa och inte andras.
Ett vanligare problem, som jag ser det, är att de vuxna som sitter bakom har det så trångt att de inte riktigt får plats, med följden av att jag känner ett par knän i ryggen under hela flygresan. Det är ju lite svårare att klaga på...jag tror resenären bakom är väl medveten om problematiken. /Outi |
|
||||
|
||||
![]()
Tror väl kappast att någon här tycker att det är ett stort problem.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
.................. och med mig också hoppas jag!
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Självklart
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Sura vuxna är inte heller kul oasett kön, men humor är härligt!! Lissi - som nästan var den enda som INTE fällde sätet på flyget ner! De andra passagerarna hade nog betalat extra för att få göra det ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul kul med sparkande barn
![]() Birgitta som ska bli förstagångsmormor om några veckor |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Lissi - som nästan var den enda som INTE fällde sätet på flyget ner! De andra passagerarna hade nog betalat extra för att få göra det ![]() Det gjorde ikke jeg på vår ferie nå, 18 - 25.juni, heller ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har funderat och försökt tänka efter, men kan inte komma på att jag har retat mig på varken ungar eller andra resenärer på mina Greklansflyg
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Den var bra, Karin!
![]() Om man är stressad så retar man sig kanske mer på allt möjligt än om man är på bra humör. Men att få spark i ryggen är inte trevligt, någonsin. |
|
||||
|
||||
![]()
He,he Karin
![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|