![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Mikke - och alla andra.
Vi ses från april. Vi kommer 2 april, men åker med SAS via Aten. Billigt i bra, faktiskt. Vi är i vårt hus april - början av juni. Välkommen in för kaffe (det blir Zoegas denna gång ;-) Ni andra på väg till Karpathos i vår. Välkomna o titta in så får ni se vårt nya hus i full verksamhet. Katodio var adressen. /Dan o Elinor/ |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Dan !!
Ja, nu drar det ihop sej mot Karpathos igen.... Har ännu inte köfft billätt, men det blir väl inom kort får jag hoppas. Jag tar väl med lite Löfbergs och lagrad prästost, ifall Zoegakaffet tar slut..... ![]() Mvh, Mikke |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
....nu lämnar jag denna tråd och startar en ny....för igår köffte jag biljett....
Väl mött på den nya tråden !! Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Trist! Det verkar som att det varit extra mycket mygg i Grekland i år, har hört det från olika platser.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja fy för den lede.Jag har aldrig (på 40år) blivit så myggbiten som i år.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi hade tur och läste en myggvarning innan vi åkte, så jag köpte en pryl att sätta i eluttaget. Såg inte en enda mygg under våra 8 dagar på Karpathos. Tack för varningen! Här nere på sydöstra Kreta har vi inte sett några ännu, men det beror väl på att det inte heller har kommit något regn ännu./Ylva A
|
![]() |
|
|