![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Takk fo de !!
Just nu tibax pa Zephyros.....Hann fa lite lunch hos Nena, och sa malade jag lite pa fyrtornet, nu tror jag det aer faerdigt, men man vet aldrig riktigt NAER man ska sluta.....Jag vill gaerna ha lite graes runt tornet, men av nan anledning sa vill inte Nena ha gront....kanske det far bli torrt graes..... ![]() ![]() Det haver nu svartnat over bergen och Aperi har naestan forsvunnit..Stora graa moln......Avlaegsen aska hors mullra, hoppas det blir lite regn.....men aen sa laenge aer det torrt haer.... Kanske ska jag scootra ivaeg hemover, innan himmelens portar oppnar sej..... Mikke |
|
|||
|
|||
![]()
"Fick dessutom upp 50 cc scootern till 75 km/t,( nerforsbacke) vilket inte var daligt....Men, det aer som att sitta pa en koksstol i styv kuling, sa jag drog av pa gasen..."
Simma vidare lugnt Mikke, det är ju ingen anledning att stressa i backarna på äldre dar ![]() ![]() Senast redigerad av larstommy den 2014-04-27 klockan 19:57. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Mikke,
Ser i tråden här att du nu är på plats och har kommit igång med ditt "flängande" ( ![]() Vore kul om du har tid och lust att slänga in en och annan bild här på Kalimera från dina irrfärder på Karpathos. Vår vän Arne har ju funnit en bra modell för detta och kan ju vara ett föredöme, även om det kanske inte blir lika frekvent och rikligt som det han mäktar med. Ha det gott! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har du hört något om Elias Mikke?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag fick kontakt med Elias igår. Han är fortfarande i USA och mår inte så bra, säger han.
![]() Karin |
![]() |
|
|