![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag var i Thessaloniki 1979 och blev förälskad i staden och människorna vi träffade. Det var ju inte så vanligt med "ryggsäckaturister" där då så vi upplevdes nog som ganska exotiska. Min dåvarande pojkvän och jag blev utbjudna av flera personer som ville visa upp staden och lära oss "äta på grekiska"
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min hemstad... Drama, ligger i norra Grekland i närheten av Kavala. Väldig fin stad.
Kavala är vacker med, samt Halkidiki. Nafplio gillar jag jätte mycket. Aten älskar jag på många sätt och viss... favortoråde är Kifisia. Pireaus är mysig med |
|
|||
|
|||
![]()
Jag gillar Halkidiki och Naflion.
Soleil Senast redigerad av inkfish den 2006-08-01 klockan 22:41. Anledning: för långt citat |
|
|||
|
|||
![]()
Bor sedan snart 6 år i en liten by i norra Grekland. En av Greklands mest kända byar, av grekerna själva, Proti Serron. Karamanlis by! Hur som helst, måste säga att här uppe finns så många underbara platser. Området Serres, Drama, Kavalla har så mycket att upptäcka om man vill komma i från en semester med bara sol och bad. Har själv ännu inte hunnit besöka eller göra allt jag vill se och göra!
//Alexandra |
![]() |
|
|