![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=Kalimera;363962]Jag bävar för den dag då vår vattenkokare går sönder, det har vi också haft i många
Även vi har en liten men naggande god vattenkokare sen många år tillbaka,den ligger redo i "kökskittet".Hoppas den vill vara med ännu ett tag. Monica
|
|
|
|||
|
|||
|
Men tänk att ni packar med vattenkokare.. tycker att det oftast finns på de flesta boenden numera.. och finns det inte så har jag brukat få låna en.. om jag ber riktigt snällt!..
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
/Netwolf |
|
|
|||
|
|||
|
Hade under ett antal resor med en doppvärmare men fick nästan aldrig användning för den och numera får den stanna hemma. Som sagt, möjligheter att koka vatten finns i stort sett överallt nu.
I nödfall går det ju faktiskt att dricka kall Nescafe också - allt för att få koffeinkicken!
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Men vi packar ju alla väldigt olika saker med oss. Huvudsaken är ju att man är nöjd med sin packning ![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Det bästa med vattenkokare är att det går att koka ägg i den! Man fyller man vatten ända upp, kokar upp och börjar sedan ta tiden när vattenkokaren slår av. Perfekt.
Om man har med egen eller lånar har jag inga synpunkter på. |
|
|
||||
|
||||
|
Någoting i undertexten säger mig att en synpunkt är just vad du har i denna fråga. Nyfiket undrar jag vilken den är.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Hade ingen aning om att man kunde koka ägg på detta vis, man lär sig så länge man lever.. ![]()
|
![]() |
|
|