![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Trevlig midsommar önskar även jag.Hoppas det blir något varmare än ifjol,då var det bara nån plusgrad när vi vandra hemöver
Pia från ett blåsigt Härnösand |
|
||||
|
||||
![]()
Glad midsommar önskar vi också alla på Kalimera! Har precis kommit fram till Naxos och ska fira här. Ingen sill, bara fetaost och Retzina
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Glad midsommar alla!
Vi hoppar över att fira i morgon - 12 grader och regn här på västkusten lockar inte till det. Det blir till att packa istället. På lördag väntar Assos på Kefalonia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig midsommar! Och grattis alla ni som är på väg eller redan befinner er i Grekland.
![]() Att ligga i hängmattan i midsommar är otänkbart. Att ligga på alla fyra och jaga mördarsniglar är däremot mycket tänkbart. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Incheckad i egen lya i historiska kvarter i Warszawa. I gamla ghettoområdet. 18 grader och mulet ikväll. I morgon ungefär samma. Man kan dock sitta ute och äta.
Vi hoppar över sill och njuter polska dumplings. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Glad Midsommar till alla.
Vi tillbringar som vanligt Midsommar i sommarstugan utanför Avesta. Trist väder men inget regn iaf(ännu)... I år byter jag ut den svenska snapsen mot Ouzo. Smakar ju Så mycket bättre! |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lissi! Vi har tidigare varit i Krakow men inte i Warszawa - som vi funderar att resa till. Skriv gärna några rader; tipsa om sevärdheter, boende, mat/dryck, priser. Och polska dumplings låter spännande ...
Sjöborren ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sjöborren, under Warszawa finns fotoresebrev från aug. förra året. Nu är vi tillbaks i denna fantastiska stad. Jag lägger fler bilder sen, men alla" måsten" finns i förra. Kika där. Nu skingras molnen o solen kommer.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Glad midsommar, alla!
Sill och nubbe i uterummet i kväll, nästan som att sitta ute, men varmt ![]() Samos nästa fredag. Garanterat varmt ![]() ![]() /Z |
![]() |
|
|