![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
0,375 sek vid första försöket
![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Detta var det lumpnaste sättet av alla att hålla oss kvar vid datorn hela tiden på Kalimera....Vi är ju envisa som åsnor hela högen!!!!
Nu efter massor av vin ska jag göra ett nytt försök... ![]() ![]() ![]() shit 19 sekunder...kommer igen i morgon! Godnatt!!! Lissi - dum som en åsna.... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Varför ska man hålla i en ÅSNA
![]() Alla som "ridit" sådan, de flesta säkert i "turistsammanhang", VET att då blir ÅSNOR DJ-----T argsinta ![]() // Åsne-Gupp |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
För att inte tala om den andra som jag hindrade från att hälsa på en ny vallack på andra sidan stängslet. (Han skulle bara byta hage) Hon bockade några meter ifrån mig så att jag höll på att åka omkull av luftdraget... Och vägrade sedan hälsa på mig i två dagar! Men jag misstänker att både Shettisar och Islänningar är nära släkt med Åsnor.... ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() För mig står de för: Istadighet, uthållighet, kämparanda, envishet (stor portion sådan), hög levnadsålder, stark individualism samt mycket häst i lite format ![]() Islänningar har jag inte mycket erfarenhet av, men väl av shettisar som jag ägt ett par stycken av. Åsnor de bara är och jösses vad jag gillar dem ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Undrar hur det går efter den grekiska träffen, när man rumlar hem i natt med ett par ouzo under västen ?! ![]() Ivi -som tycker att vi borde ha åldersklasser, har en bestämd känsla av att våra yngre medlemmar har en viss fördel här ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då är det väl ingen vits med att jag försöker ens
![]() Riitta,gammal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Ni som höll på med detta i våras, hur går det nu?
Jag återkommer med mitt bästa senare i kväll, barnen är ute på studentuppvaktningar, maken arbetar, så det är ingen som har några synpunkter på att jag reserverar datorn ett tag... // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Haha, jag klarar typ 4 sekunder. Jag börjar garva åt gubbarna varje gång.
|
|
||||
|
||||
![]()
45,5 sek!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte så seg , men efter ett par försök så fattar man hur gubbarna tänker. Jag la upp en plan så att säga
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Ja väldigt vanebildande
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, alltså när jag är på jobb Kikh, inte hemma
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
21,4sek på första försöket..
Men nu är kommer man ju sitta här halva natten för att försöka slå det rekordet:S |
|
|||
|
|||
![]()
20,836 för min del
![]() |
![]() |
|
|