![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Reaktionen kommer oftast efter 1 dygn och de som blir lite dåliga har oftast haft covid.
Jag pratar naturligtvis inte fakta och statistik utan bara egen erfarenhet från mig o maken, vänner o bekanta. Lycka till imorgon! / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Igår fick maken sin andra spruta. Han kom ut till sommarstugan för lunch kl.12 och nu ligger han i soffan och sover med feber. Precis som det blev för mig.
Som sagt, vi har ju haft Corona och det verkar som man får biverkninga av vaccinet då. Hälsar Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fr o m 1 juli kan man hämta ut sitt Covidpass på www.covidbevis.se. Det ska räcka med en dos, för att få det.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det kan ju bli ändring på det. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har det gått 24 timmar och jag har inte märkt någonting alls.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Gissar att du har gått och kännt efter hela tiden..lite smånervösa timmar ![]() ![]() Malou..visst är man tacksam..och gratis är det ju med ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har det gått fem dagar och jag har inte märkt något alls.
|
|
|||
|
|||
![]()
Dos 2 får jag i em
lite mer än 4 v till Kreta Hinner få vaccinpass ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Då har man hämtat ut sitt Covidbevis
![]() ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Netwolf
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Wolfen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tror inte det behövs att tavernan ska läsa QR-koder. ![]() /NW |
|
|||
|
|||
![]()
Mitt covidpass funkar med
![]() Dos två! Kreta här kommer vi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Någon som haft problem med covidpasset och fått hjälp?
Min man och jag tog våra sprutor vid samma tillfälle men på han covidpass står det 1 av 2. Vi har kollat med vårdcentralen och de har lämnat in rätt uppgifter. Han har också fått en incident rapporterad hos ehälsomyndigheten men det står fortfarande fel på covidpasset. Jag har för säkerhets skull boka antigentest dagen vi flyger, men det känns inte kul att köra 20 mil för detta. Christina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|