Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-01-12, 19:29
Marie_W Marie_W är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Sv: Helt plötsligt.....

I så fall Ivi, här är Tilos i Oktober!! Vägen upp till klostret på västra sidan. En skön vandring i kvälls solen!!
Marie

Senast redigerad av Marie_W den 2007-01-12 klockan 19:42.
Svara med citat
Gammal 2007-01-13, 12:38
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Marie_W Visa inlägg
I så fall Ivi, här är Tilos i Oktober!! Vägen upp till klostret på västra sidan. En skön vandring i kvälls solen!!
Marie

Jag kan inte se din bild Marie_W. Jag kollade länken och kunde se bilden direkt på picasa så den är rätt. Jag testade också att lägga in länken utan img-koder och då blir den klickbar och fungerar. Kanske har picasa lagt in någon spärr som gör att bilderna inte fungerar när man lägger in dem så där i forumet? En del bilddelningssajter har sådana spärrar för att man ska måsta besöka deras hemsida för att kunna se bilderna.

Lissi; vilka härliga ständer!! Jag var på Tilos i bara tre dagar och det är en ö som jag då tänkte att jag måste åka tillbaka till, just för att jag inte hann se den, och det kändes som att jag hade missat upppleveleser som jag egentligen inte ville vara utan. Dina bilder påminner mig om den känslan!
Svara med citat
Gammal 2007-01-13, 15:46
Marie_W Marie_W är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006

Citat:
Marie
Tack Elisabeth! Nytt försök på annan server.
Svara med citat
Gammal 2007-01-13, 17:07
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Marie

'

Tack för den! Har i dag läst en hel del om denna ö (från Kalimera och Vagabonds guide bl.a.) och blivit mer och mer övertygad om öns föträfflighet! Har för närvarande besvär med ryggen, tror själv att det är diskbråck Kommer att besöka doktor till veckan för besked.

Men under långpromenaderna har jag faktiskt mått bäst (gör minst ont då), så vandringar borde ju vara bra!

Ivi
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:51.