![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Karin med 170 dagar kvar till Karpathos ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God fortsättning!!!
Snart är det 2010 och dags att på allvar börja planera sommarens ö-luff ![]() Carina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gott nytt år alla Kalimerianer!
Janet |
|
||||
|
||||
![]()
Här i värmen slipper vi skotta snö, skrapa vindrutor och annat festligt.Vi får leva på gamla minnen...Gott Nytt År till alla trevliga människor!
|
|
||||
|
||||
![]()
Decenniets sista skälvande timmar ... skumpan ligger på kylning. Snart väntar ett nytt år med nya resor ... naturligtvis till Grekland
![]() Gott Nytt år! Lilla sjöborren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Xpovia polla, kala xpistouivea!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi önskar också alla på Kalimera en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Här i Landskrona håller dock snön på att smälta bort i en rasande fart. Tyvärr, måste jag säga, för jag hade sett fram emot några dagar med snö och minusgrader. Och då tänker naturligtvis övriga Kalimera-skåningar "men det har det ju varit...". Mja, vi har haft 32 gr och sol från blå himmel i tre veckor i det ultimata vinteralternativet till Grekland, nämligen Thailand ![]() Celbe x 2 |
|
||||
|
||||
![]()
Vad härligt Celbe att ni fick bra med sol den här resan. Jag har mitt kvar och reser först i februari.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
En riktig GOD JUL og et GODT NYTTÅR fra Moelv som har lett snøvær og minus 8 gr.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi vill också passa på att tacka Janne och Camilla för allt idogt arbete ni lagt ner på att även detta år hålla Hemsidan flytande.
Bild http://www.kalimera.nu/forums/pictur...pictureid=2571 Arne och Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Det är en knapp halvtimme kvar av julafton, så jag vill passa på att önska er en god Jul och ett Gott Nytt År.
http://www.infall.se/julkort2009.html /LG |
|
||||
|
||||
![]()
God Jul från ett snöigt Huddinge!
Snart dags att värma sig med en Ouzo... ![]() Göran |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar också alla en God Jul och ett Gott Nytt år! I em bär det iväg från Stockholm till Helsingborg för julfirande med svärmor. Jag ser framemot ett bra 2010, slutet på 2009 har inte varit så kul, då jag brutit axeln och opererats.
Kram Jeanette |
|
||||
|
||||
![]()
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR.
önskar Kristina och Peter |
|
||||
|
||||
![]()
God jul från ett töande Malmö. Hoppas att julfriden infinner sig för er alla Kalimeraner!
Monica och Anders |
|
||||
|
||||
![]() Önskar er alla på Kalimera en God Jul! Tack för ett år med mycket härlig läsning ! Vilma |
|
||||
|
||||
![]()
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
ÖNSKAR VI ER ALLA! //Zanét & Zissios |
![]() |
|
|