![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() För några timmar sedan stod jag och väntade på bussen hem från Malmö. 25 min väntan i ett av Malmös mest kriminellt belastade områden... ![]() ![]() Och tjejen var Greklandstok... ![]() Så naturligtvis berättade jag om Kalimera! Och om den kommande festen. Och de tände direkt! Så jag hoppas de hittar hit nu, för de tyckte det lät kul. ![]() Så förhoppningsvis har vi två anmälningar till någon av de närmaste dagarna. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi får ses i Kalmar i höst i stället ![]() Lördagen 13 mars kommer vi att vara i Helsingborg och ni skåningar kanske kan tipsa om en bra Grekisk restaurang i denna min barndomsstad... Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ohh, det låter kul med en Kalimeraträff Malmö. Kan man hänga på som "ny"?
![]() /Ann |
|
|||
|
|||
![]()
Jaha... Då får vi väl ställa in då...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lovis. Hur många är du? Så kan jag peta in dig på listan om du inte gör det själv. |
|
|||
|
|||
![]()
Peter
![]() Lovis blir 2 personer = Ann & Kenneth Tack |
|
|||
|
|||
![]()
Då ser listan ut så här nu då. Två bort, två in:
Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Gärna många bilder .....och jag ringer och hälsar....
Mallis... ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Det hade varit kul att ses igen men är inte hemma då!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset! Jag har redan kollat hemsidan....Nu skulle menyn ändras och det var inte klart än..hoppas de låga priserna består så man kan frossa!
Hur lång tid tar det att gå dit från Scandic Horisont som vi ska bo på? Vi går fort ![]() Synd vi inte kan ses! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /Sven |
|
|||
|
|||
![]()
Helt överkomligt avstånd hem efter en god middag
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Carina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För vår del har det kört ihop sig så vi kommer tyvärr inte, hoppas ni får en jättetrevlig kväll- det brukar det ju vara så det blir det säkert.
Hoppas vi kan synas vid ett annat tillfälle. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Vad synd att ni inte kan komma. Förhoppningsvis kommer det fler tillfällen inom en snar framtid.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad har hänt med alla festglada människor??? Det är en väldigt liten skara som har anmält sig till Kamaki. Vi verkar inte vara mer än 7-8 stycken. Vad säger ni som har anmält er. Ska vi hålla fast vid att träffas eller tycker ni att vi blir för få?
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi hade tänkt oss en heldag i Malmö, strosa runt, eventuellt bio(avatar 3d), o förhoppningsvis go mat o trevligt sällskap. Så vi helt inställda på träff..
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja det är vi också. Och det behöver ju inte bli sämre för att vi inte är 20 stycken. Då ses vi på lördag.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vilka är det som anmält sig tro? Själv bokade jag in mig igår, allt enligt regeln att man bör skjuta upp allt till sista stund
![]() Ann |
|
||||
|
||||
![]()
Enligt Kamaki två ytterligare anmälningar i dag. Det artar sig...
|
|
|||
|
|||
![]()
Misströsta inte...det blir en jättemysig fest även om ni inte är så många....Vi var 11 st en gång på Eros och vi hade jättetrevligt och alla hann prata med alla!
Nu får vi ju se om vi kommer iväg till Mallorca på tisdag morgon...det ser inte så lovande ut just nu. Ha det jättemysigt! JAMAS! ![]() Lissi |
![]() |
|
|