Visa ett inlägg
Gammal 2009-12-03, 23:49
malou malou är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Mitt första möte med Kalymnos - del 4

Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Vad jobbigt! Jag har flyttat så många gånger så nu vill jag vara på samma ställe l-ä-n-g-e...
S[ enig, Monica, har man flyttet mange ganger kjenner man et behov for aa slaa seg til ro. Sier jeg, som faktisk planlegger nok en flytting, dog mer gjennomtenkt enn tidligeren. Forh[pentligvis med innbakt overvintring i et varmere land.

Og til deg Janne, en stor takk for at du naa beriker oss med videre beretninger! Jeg har vaert taalmodig, selv om jeg har hatt lyst til aa etterlyse flere skriverier.

Det handler om mye, ikke bare en greklandsreise eller to. Presis som med Uffe og MonicaP m.flere. Livet tar uventede veier. Livet endrer seg i marsjen. Noen ganger maa man se baade tilbake og fremover.

Kalymnos har en spesiell sjarm. Der vil jeg gjerne tilbringe mer tid. En gang, og helst saa snart som mulig. Fordi det ikke alltid er slik at tiden bare kommer, men at den simpelthen ogsaa gaar. Og det saa inn i h... fort!

Men Ios, Janne, den oyen var vel bra?

Sier malou, som her har en fight med laant pc og slett ikke faar ting til aa funke.
Svara med citat