Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Kalimeras hörna

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-11-25, 21:13
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Mitt första möte med Kalymnos - del 4

Vad jobbigt! Jag har flyttat så många gånger så nu vill jag vara på samma ställe l-ä-n-g-e...
Svara med citat
Gammal 2009-12-03, 23:49
malou malou är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Citat:
Ursprungligen postat av Monica P Visa inlägg
Vad jobbigt! Jag har flyttat så många gånger så nu vill jag vara på samma ställe l-ä-n-g-e...
S[ enig, Monica, har man flyttet mange ganger kjenner man et behov for aa slaa seg til ro. Sier jeg, som faktisk planlegger nok en flytting, dog mer gjennomtenkt enn tidligeren. Forh[pentligvis med innbakt overvintring i et varmere land.

Og til deg Janne, en stor takk for at du naa beriker oss med videre beretninger! Jeg har vaert taalmodig, selv om jeg har hatt lyst til aa etterlyse flere skriverier.

Det handler om mye, ikke bare en greklandsreise eller to. Presis som med Uffe og MonicaP m.flere. Livet tar uventede veier. Livet endrer seg i marsjen. Noen ganger maa man se baade tilbake og fremover.

Kalymnos har en spesiell sjarm. Der vil jeg gjerne tilbringe mer tid. En gang, og helst saa snart som mulig. Fordi det ikke alltid er slik at tiden bare kommer, men at den simpelthen ogsaa gaar. Og det saa inn i h... fort!

Men Ios, Janne, den oyen var vel bra?

Sier malou, som her har en fight med laant pc og slett ikke faar ting til aa funke.
Svara med citat
Gammal 2009-12-04, 08:44
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av malou Visa inlägg
Jeg har vaert taalmodig, selv om jeg har hatt lyst til aa etterlyse flere skriverier.
Det kommer mer när jag får tid.

Citat:
Men Ios, Janne, den oyen var vel bra?
Jo, Ios är en mycket bra ö. Det är den ö jag spenderat mest tid på. Jag har nog varit där i mer än ett år av mitt liv, så visst gillar jag Ios också.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:38.