Sv: Sitter och tänker...
Så mysigt ni har det vid Alternativet. Ja, värmen är jobbig. Blir inte många knop gjorda när tempen ligger runt 30 plus. Men jag gläder mig över mogna tomater, paprikor och gurkor i växthuset. Blir en greksallad med en ny sorts fetaost köpt på Lidl. Gott. Två veckor på Kreta låter ju inte heller fel. Hoppas din flygrädsla har gett med sig så du kan njuta av resan fullt ut. Och Kajja, kämpa på med din trappträning.
Vet hur jobbigt det är med 1.1.1.
Kerstin
|