Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #3  
Gammal igår, 15:41
Fältjäntans avatar
Fältjäntan Fältjäntan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2015
Ort: Vimmerby
Inlägg: 996
Standard Sv: Sitter och tänker...

Så mysigt ni har det vid Alternativet. Ja, värmen är jobbig. Blir inte många knop gjorda när tempen ligger runt 30 plus. Men jag gläder mig över mogna tomater, paprikor och gurkor i växthuset. Blir en greksallad med en ny sorts fetaost köpt på Lidl. Gott. Två veckor på Kreta låter ju inte heller fel. Hoppas din flygrädsla har gett med sig så du kan njuta av resan fullt ut. Och Kajja, kämpa på med din trappträning.
Vet hur jobbigt det är med 1.1.1.
Kerstin
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT