![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I går sa mitt kjære "Olympus Mju Allweather 8.0 pix" takk for seg , har tatt tusenvis av bilder med det og t r o r ikke det er noen vits i å tenke på å reparere
![]() - men det er så klart fint å få et nytt kamera og ![]() - men utrolig komplisert å finne ut hva som er det beste valget ![]() Speilrefleks blir for komplisert, så det er et f h v nett kompaktkamera jeg ønsker meg ![]() F o r e l ø p i g har jeg festet meg ved Canon Powershot SX 200 IS - jeg har ikke hatt noe Canon kamera tidligere, kan noen fortelle meg forskjellen på et Powershot og et IXUS kamera ![]() Panasonic interesserer meg også fordi jeg har fått vite at Leicaoptikken er veldig bra, og det jeg har lest i denne tråden styrker meg i troen på et TZ kamera ![]() - men TZ5 finner jeg ikke på norske nettsteder, men TZ7 - litt dyrere, men verdt pengene kanskje? Er det et enkelt kamera å finne ut av? Andre anbefalinger? Jeg er takknemmelig for innspill/hjelp ![]() ![]() Citat: Ursprungligen postat av Siri A ![]() Sprang på en Panasonic TZ5 idag!! Den har bra vidvinkel och det är egentligen det enda "kravet". Någon som har något att säga denna modell eller Panasonic överhuvudtaget?? Citat: Ursprungligen postat av Kalimera ![]() Det är troligen den bästa långzoomkamera som finns. Bara att köpa. Jag har TZ3, och ska en vacker dag investera i en TZ5. Jag har sen några månader tillbaks en TZ5 och jag är grymt nöjd! Den bästa kamera jag haft. /Netwolf - som nu är inne på digitalkamera No 6! |
|
|