![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag trivs bäst bakom kameran!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jag förstår, och själv är jag helanonym, ( för nästan alla här) trivs bäst så, än så länge
![]() ( beskådar gärna världen genom en kameralins jag också!) |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar alltid ha bild på mig själv....inser att den jag har här inte är särskilt tydlig, men den är sååå grekisk..åtminstone för mig. Jag sitter på Pebbles bar i Parikia och tittar på solnedgången och det var 1996 på min första öluff som också är den bästa jag haft, jag njöt varje sekund. Det har jag gjort på alla luffar, men denna var speciell.
Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Kan iof hända att dom är skilda, inget som jag vet något om iaf... Jag tycker iaf att han är bra! ![]() Ett skumbad, en kandelaber på badkarskanten...och ett glas vin till det...och Yanni...enkel vardagslyx! ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker mig känna igen denna fråga från en tidigare tråd... Klick - liknar mitt smeknamn jag fick av min bror för mååååånga år sedan! Nu e vi båda vuxna och jag blir inte längre kallad för detta smeknamn av honom men det hänger fortfarande kvar som ett minne - typ
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det finns minst en gammal tråd med massor av roliga inlägg i ämnet.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Sorry?? Är lite ny...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tråden gäller varför vi valt att använda de de namn vi har här på kalimera
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo.. Jag vet. Jag som startade den. Det finns tydligen en gammal tråd i ämnet. Därav mitt lilla "sorry"
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ä det spelar vell ingen roll man kan inte ha koll på alla gammla trådar ![]() Mitt val av namn är nog inte så konstigt ett par Frappe om dagen slinker ner... dagens första just nu faktiskt.. ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Bea var ledigt och det kallas jag alltmest till vardags. Men mor min envisas med dopnamnet Beatrice.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
OOOHH!! Vad länge sen det var med en Frappe!! Vill ha lite sol dock samtidigt! Nam nam
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|