![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du åka till Grekland 2010? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
189 | 51.22% |
Ja, jag vet att jag ska åka men har inte bokat. |
129 | 34.96% |
Vet ej, jag har inte bestämt mig. |
31 | 8.40% |
Nej, jag ska inte åka. |
12 | 3.25% |
Jag bor i Grekland. |
8 | 2.17% |
Antal röster: 369. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Resan är ej bokad men självklart ska vi åka..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Första resan bokad
![]() Vi får uppleva påsken i Kamari på Santorini! Det kommer att bli en höjdare känner jag ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja har redan bokat
|
|
||||
|
||||
![]()
Åker den 27 mars, bokat och klart.
|
|
||||
|
||||
![]()
Skulle önska att jag kunde säga detsamma!
![]() En månad kvar för dig, du får säkert en härlig kretaresa! Yanna som längtar till juni! |
|
||||
|
||||
![]()
Japp, bokat sedan oktober-09. Ska åka ensam i år men vad gör det när man ska hälsa på goda vänner?!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Flygresa den 5 juni 2010 (15:00) Stockholm-Arlanda - Kreta-Chania Yanna ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Apsolut! Bokat till Aten en vecka i maj med min gamla mamma och
bokat tll Aten 10 dgr juni-juli med en väninna. Lite för kort vistelse i Grekland för mig egentligen men ibland får man komrpomissa. Sommaren 2011 planerar jag att båtluffa tre veckor. Själv tror jag. Det är kul på ett annat sätt, gjorde det sommaren 2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Bokat och klart! Vi åker och firar 25 års bröllopsdag! Den ska firas en hel vecka med början 25/4
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bokat och klart med 1 vecka den 4 juni till kreta för att stilla den värsta greklands "suget" in för hösten resa ( bokat och klart ) 4 veckor på "mitt" älskade Naxos //
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
TREVLIGT att komma med i detta forum!!Åker med man till Naxos 22.05 -10,Apollo flygstol,vi bor på KALERGIS STUDIOS,agios georgos(?) beach!Råkar nån veta något om detta ställe?
Vi bor i Finland utanför Vasa och tycker att det ska bli spännande att åka!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej.
Vi har som vanligt bokat Samos 26 maj och ska prova på Votsolakia för första gången. Har varit både i Kokkari och Phytagorion tidigare. I augusti blir det Phytagorion igen i två veckor. Trevlig sommar |
|
|||
|
|||
![]()
Ska åka till Skopelos i maj. har bara varit där över en dag tidigare (tog båten dit när vi var på Skiathos). Skopelos ville vi definitivt återvända till så därför en vecka bokad där i maj. Så hittade jag detta bra reseforum men kan ej hitta speciella tips om Skopelos som jag förstår måste finnas här bland dessa utmärkta inlägg.....
Vore därför tacksam för att få lite mer speciella resetips om Skopelos från er som verkar veta det mesta om Grekland. |
|
|||
|
|||
![]()
Desires: Köp Jannes alldeles utmärkta e-guide om Skopelos, där finns all info Du behöver. Info om e-guiderna finns på startsidan. VÄL VÄRDA PENGAR:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Lissi, har inte lärt mig att hitta allt i detta utmärkta forum ännu..... men nu har jag beställt e-guiden om Skopelos.
Hälsningar Desires |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|