![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du åka till Grekland 2010? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
189 | 51.22% |
Ja, jag vet att jag ska åka men har inte bokat. |
129 | 34.96% |
Vet ej, jag har inte bestämt mig. |
31 | 8.40% |
Nej, jag ska inte åka. |
12 | 3.25% |
Jag bor i Grekland. |
8 | 2.17% |
Antal röster: 369. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Åker den 27 mars, bokat och klart.
|
|
||||
|
||||
![]()
Skulle önska att jag kunde säga detsamma!
![]() En månad kvar för dig, du får säkert en härlig kretaresa! Yanna som längtar till juni! |
|
||||
|
||||
![]()
Japp, bokat sedan oktober-09. Ska åka ensam i år men vad gör det när man ska hälsa på goda vänner?!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Flygresa den 5 juni 2010 (15:00) Stockholm-Arlanda - Kreta-Chania Yanna ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Apsolut! Bokat till Aten en vecka i maj med min gamla mamma och
bokat tll Aten 10 dgr juni-juli med en väninna. Lite för kort vistelse i Grekland för mig egentligen men ibland får man komrpomissa. Sommaren 2011 planerar jag att båtluffa tre veckor. Själv tror jag. Det är kul på ett annat sätt, gjorde det sommaren 2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Bokat och klart! Vi åker och firar 25 års bröllopsdag! Den ska firas en hel vecka med början 25/4
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bokat och klart med 1 vecka den 4 juni till kreta för att stilla den värsta greklands "suget" in för hösten resa ( bokat och klart ) 4 veckor på "mitt" älskade Naxos //
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
TREVLIGT att komma med i detta forum!!Åker med man till Naxos 22.05 -10,Apollo flygstol,vi bor på KALERGIS STUDIOS,agios georgos(?) beach!Råkar nån veta något om detta ställe?
Vi bor i Finland utanför Vasa och tycker att det ska bli spännande att åka!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|