![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Hur vill du ha det när du badar? | |||
Sandstrand med solstolar och parasoller |
![]() ![]() ![]() ![]() |
40 | 26.14% |
Sandstrand utan solstolar och parasoller |
47 | 30.72% |
Grus/klappersten med solstolar och parasoller |
18 | 11.76% |
Grus/klappersten utan solstolar och parasoller |
32 | 20.92% |
Klippor |
12 | 7.84% |
Pool |
2 | 1.31% |
Bada? Nä usch, då blir man ju blöt. |
2 | 1.31% |
Antal röster: 153. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det är Agiofili Beach på Lefkas. (Tyvärr är där solstolar och mycket folk mitt på dagen men på kvällen är där underbart.) Kristallklarare vatten finns inte!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack liselotti! Ser ut att vara fantastiskt fint. Så där kritvit klappersten är otroligt vackert.
|
|
|||
|
|||
![]()
Bruker alltid å kjøpe sivmatte og liten parasoll. Enkelt å ta med seg, og du kan slå deg ned hvor du vil og være sikker på å få litt skygge. Ellers er det deilig å finne et tre å sitte under. Stranden skal være finkornet sand, gjerne langgrunn. Fint å ha mulighet for å kjøpe litt ekstra kald drikke i løpet av dagen. I skrivende stund skulle jeg tatt til takke med nesten hva som helst av strender, bare det var sol og varme der... sommeren her hjemme har ikke vært av de beste, for å si det forsiktig
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Enormt vackert! Precis så ska det se ut med vita stenar... och gärna med nåt träd också där man kan få skugga... och förstås - minst 25 i vattnet..
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänk att så många gillar grus och klappersten. Blir riktigt förvånad visst är det fint när det ser ut som på bilden liselotti visar från Lefkas men när det ser ut som en dåligt krattad svensk grusgång med brunt och grått grus är det mindre kul.
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Sten och grus är vackert, men inte roligt att bada på. Man kan ju inte göra något varken på stranden eller i vattnet utan att det gör ont.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jo,man kan simma i vattnet
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fast jag har gjort illa både tår och knän på steniga bottnar när jag simmat
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jo,sant,det har jag också,men det är såna ggr när jag ska försöka ta mig iland utan att kilva på den steniga botten,ungefär som en strandad val.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tycker inte heller att det är så kul med sten botten... då ska de vara runda och "mjuka". Sand eller grus ska det vara utomlands tycker jag. Då känns det mer exotiskt för min del.
![]() Klippor badar jag på i sthlm:s skärgård. Alltid lika härligt att ta båten till nya små smultronställen... ![]() Senast redigerad av Siri A den 2007-11-15 klockan 16:31. Anledning: tillägg av text |
![]() |
|
|