![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Visst, en gång rökare alltid rökare. Men det är ingen ursäkt. Det man ska satsa på att är bli rökfri rökare - jfr nykter alkoholist.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag varit rökfri i 13 dagar
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Det dröjer ett tag innan cigaretterna förflyttar sig från pannloben, de drar sig bara sakta bakåt, håller tummarna för dig, såg du programmet på tv i går, inte blev man röksugen av det. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, det missade jag nog på Tv...något "skräckprogram" om rökning är nog precis vad man behöver i det här stadiet när det fortfarande är jobbigt. Får kolla upp om det går i repris.
Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Hälsa honom att han är jätteduktig
![]() //Helén |
|
||||
|
||||
![]()
HEJA PÅ!
Jag tycker att Ni allihop är SÅÅÅÅÅÅÅ DUKTIGA! Det är kanon! |
|
||||
|
||||
![]()
...och jag firar 2 månader rökfri ni den femte november
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit nikotinfri (nästan) i 8 månader nu och det går väl ganska bra. Ett stort problem jag har fått är att jag inte får motgift mot andra sjukdomar, jag har alltså varit förkyld två månader nu. Tydligen inte helt ovanligt då man slutar röka eller snusa, får väl trösta mej med att det borde gå över efter c:a 8-10 månader.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Undar om du inte är förkyld för att du har barn i den åldern som lätt drar hem vurus vilket även hoppar över till föräldrarna. Småbarnsföräldrar är oftare sjukare än andra. Annars är nikotinfria personer oftast friskare i varje fall än rökare där det finns flera orsaker till ökad sjuklighet.
Eva |
![]() |
|
|