![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Har kommit hem från Kreta nu på morgonen. Vi åkte ospecifiserat och hamnade nästan ute i Kolimbari, mycket lugnt och skönt, på ett bra hotel, Kastalia village. Enda problemet var att de la ner rör i vägen och bussarna försökte undvika hålen, ibland genom att ta en annan väg ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
jag åker ner till Kreta på måndag (stannar bara 3 nätter) så jag vill varna all andra som skall ner, det brukar bli dåligt väder när jag kommer. ![]() ABI... detta problem med rör i vägen hade vi hela våren i Stalos, Platanias & Maleme. /Nico |
|
|||
|
|||
![]()
Hemma igen
En toppen vecka i oktober blev det. 25-27 grader varje dag. ca 22 i vattnet. Klar blå himmel. Vad mer kan man begära? Det är helt klart något visst med Kreta. Nu gäller det vad det blir nästa år. Tveka inte om en Kreta resa ÅK ebba-lotta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det låter ju underbart!!!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Överraskade min sambo med en resa till Kreta på hans 40 års dag, det är nu fem år sedan (jösses vad gammal han helt plötsligt blev ![]() Kommer ihåg att det var mulet när vi landade och flygplatsarbetarna sprang omkring i TÄCKJACKOR! Snacka om att jag satt där i panik och tänkte vad jag hade gett mej in på...försiktigt gömde jag påsen med solcreme ![]() Åk ni i oktober - det blir skönt avbräck från det svenska höstrusket Maggan ![]() |
![]() |
|
|