![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Verkligen
! Hoppas du kan ändra namnet på länken så vi får upp bilden till gåtan, nu har jag iallafall hunnit bli nyfiken!
|
|
|
||||
|
||||
|
Bildgåtan heter 560 - bilden är uppe nu (jag lade upp bilden igen på Livespaces så att den fick en annan länk utan det förbjudna ordet).
|
|
|
||||
|
||||
|
Censurfunktionen används på många forum. Det vanligaste jag sett är att fula ord ersätts med ###. Fast här blir det alltså kalimerakalimera i stället
|
|
|
||||
|
||||
|
har ni upptäckt det först nu
![]() Gissa vad jag har skrivit nu: kalimerakalimerakalimerakalimerakalimera Ny gåtlek kanske
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag vet!
Du har skrivit: kalimerakalimerakalimerakalimerakalimera
|
|
|
||||
|
||||
|
Du var då snabb på sånt här
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, annars vinner man ju inte
|
|
|
||||
|
||||
|
Jo... fast i länkkoden blev det lite överdrivet tycker jag
![]() Trodde en lång stund att jag gjort något fel i inklistringen av länken. Om jag hade varit aggresivt lagd skulle jag då kanske utbrustit "kalimerakalimerakalimerakalimerakalimera kalimerakalimerakalimerakalimera" eller något sådant.
Senast redigerad av Soldyrkaren den 2007-10-22 klockan 23:13. |
|
|
||||
|
||||
|
Med tanke på att du inte kände till censurfunktionen tycker jag att det är närmast en bragd att du kom på att det var k u k som ställde till det
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Det var som f-n!
|
|
|
||||
|
||||
|
Vad händer om man vill informera om hur tuppen låter?
Går det att skriva, eller är det just länknamnen som censureras? kalimerakalimerakalimeraeliku // Helén Jaha, nu vet jag svaret. Senast redigerad av Hellen den 2007-10-25 klockan 10:08. Anledning: Såg vad som hände |
|
|
||||
|
||||
|
kalimerakalimerakalimeraeliku
var ju tvungen att testa och skriva!
|
![]() |
|
|