![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jo Kos stad hade ja def tänkt mig. Stort behöver de absolut inte vara å ja har inte så mycket krav på standard heller. Det som vore bra är ju om det finns tillgång till kokmöjligheter å kylskåp. Bodde på ett annat ställe förut och där hade man gemensam tillgång till köket å de funkade bra.
Tror att ja åker i maj. De vore jättesnällt om du skulle vilja höra dig för ![]() Funderar ev på att jobba lite, men ja får se, de beror på hur länge pengarna räcker ![]() Åå, va ja längtar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen!!
Har ännu inte fått kontakt med dem därnere men ska försöka igen. Får se om jag kan hjälpa dig. Ska se om jag kan få fram namn o tfn om de har nåt att tipsa. Ha en trevlig helg!! Sanna |
|
||||
|
||||
![]()
Ja hör gärna av dig om du får veta nåt
![]() Hare så bra! /Helena |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Gatlin!!
Tyvärr, jag har fortfarande inte hört nåt från Kos men misströsta inte. Ska försöka igen. Sanna |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Gatlin!
Har haft en hel del annat att ta tag i så det har inte blivit nån tid över för att kolla lägenhetspriser m.m. ![]() Kanske du redan har kollat själv. ![]() Jag ska göra ett försök igen men hoppas det redan löst sig för dig. Sanna ![]() |
![]() |
|
|