![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla snabba svar och utomordentliga sådana oxå! Jag känner mig mycket säkrare och lugnare nu. Jag undrade bara om "samtalet" till platskontoret var något som man MÅSTE göra för att huvudtaget komma med planet hem. Men självklart är det bäst om man har full koll och kontakt med dem som ska ta en hem till Sverige igen. Jag är bara helt novis på detta med flygstol. Egentligen kunde jag ju kontakta Apollo, men nu fick jag så bra svar här, så det behövs inte! Sedan får man tips och erfarenheter här, det är inte alltid man får det på andra ställen. Är glad att Kalimera finns. Tack för hjälpen alla!
MVH, Jenny |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Anders K, du har helt rätt. Vi som ofta resa med Apollos flygstolar ha sedan länge slutat ringa upp det lokala platskontoret 24 timmar innan hemresan.
Svaret var ju ändå alltid detsamma!!! Men, icke kan vi veta om flyget har ändrade tider. Det vet vi ju först när kärran lyft mot Grekland, icke dessförinnan!!! Dock ska sägas att när vi förra året inför avresan från Sverige kom att drabbas av en längre försening Stockholm- Korfu, då fick vi samtal till vår mobil om detta vid elvatiden på förmiddagen.(Avresan skulla ske 15.00) Strunt samma, vi hade redan landat på Arlanda från Umeå. Förseningen blev åtta timmar. Alltnog, biljetterna kostade 198 Sek pp och vi fick varsin bonuscheck på 120 Sek......... Sett mot bakgrund av nettopriset på 80 pix pp ska vi nog ej klaga på förseningen. Charter är ju ändock alltid just Charter!! Arne |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jag ringer också alltid och kollar flygtiderna. Har inte råd med så onödiga och oförutsedda utgifter som en ny flygbiljett. Har också varit med om att flygtiden tidigarelagts 2 timmar och flera missade planet den gången.
Eva |
![]() |
|
|