![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Längtar nu så till Platanias...63 dagar kvar. Funderar på vad jag ska välja för restaurang att fira min jämna födelsedag på...? Det finns ju så många bra att välja emellan
Fast jag kan välja två för jag får fira födelsedagen två dagar irad...ena ressällskapet åker hem på min födelsedag (alltså måste vi fira dagen innan) och då kommer ett nytt ressällskap och jag blir tvungen att fira igen Har flera favoritrestauranger efter åtskilliga resor hit men tar gärna emot tips på restauranger som har det "lilla extra" för att bemärkelsedagen ska bli trevlig![]() Malin
Senast redigerad av nilam den 2008-04-02 klockan 19:35. |
|
|
|||
|
|||
|
Har flera favoritrestauranger efter åtskilliga resor hit men tar gärna emot tips på restauranger som har det "lilla extra" för att bemärkelsedagen ska bli trevlig.
Om jag vore du så skulle jag fara till Leventis i Stalos..Där är det läckert att sitta på jätteverandan..! Sassa |
|
|
|||
|
|||
|
Jag måste ha min tvåveckors-dos av Agia Marina årligen annars formligen döööör jag
. Sitter alltid innan och kollar på andra ställen, länder men tror aldrig att något annat ska bli lika bra...suck*. Vi vill liksom inte köpa grisen i säcken. Har varit på flera andra öar, men återkommer alltid till Kreta!! I lööööv it!!
|
![]() |
|
|