![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tycker det kan vara en "kattegori" Katter,dom dyker ju ändå alltid upp på bilderna i olika kategorier.
|
|
||||
|
||||
![]()
"Otypiskt grekland" tycker jag låter som en bra kategori. Katter är jag inte så förtjust i föredrar hundar. Men en annan kategori jag skulle ilja ha med är "Typiskt turister".
|
|
|||
|
|||
![]()
Djur i Grekland,kanske,,,....och håller även med om Otypiskt Grekland
Senast redigerad av Athanasia den 2008-04-03 klockan 15:01. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Typisk turister er også en morsom kategori!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Eller turistfällor kanske, med tanke på att man kanske inte ska publicera bilder utan folks medgivande.
Men om kategorin "Typiskt turister" blir med och ni tar kort på mig när jag gör något konstigt som bara turister gör så har ni mitt medgivande. |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske BÅTAR och LANDSKAP skulle passa !?
|
|
||||
|
||||
![]()
Oj vad bra då kommer även jag att ha foton att skicka in. Tänk att smygfota vita svenskar som pressar i solen och vänder sig enligt i förväg uppgjort schema. Någon kan fota mig när jag går runt och tittar på alla fina hus med blicken ibland så högt upp att jag nästan ramlar i de gropar som av någon anledning grekiska gator nästan alltid har. Andra objekt är kanske det ensamma paret på tavernan som äter tidigt vid 18-19 tiden och som förvånat tittar sig runt och undrar var alla är? Greker äter middag sent. Eller den fulle ynglingen som kissar i polischefens rabatt.
Eva |
![]() |
|
|