![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Apollo brukar stundtals anlita ett mindre fartyg vid namn "Naxos Star".
Fartyget används i vanliga fall som dagstursbåt från Naxos och ut till närbelägna öar. Kan ta cirka 200 passagerare. Vid andra tillfällen förekommer också att Apollo benyttar sig av reguljära färjor av typ Blue Star om tiden sammanfaller någorlunda med flygets ankomst. Bild på fartyget http://travel.webshots.com/photo/224...15470341tYeXpv Arne Senast redigerad av Arne den 2008-04-08 klockan 15:21. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för informationen! Jag tror jag fixar båtresan trots att jag mycket lätt drabbas av sjösjuka....man kan ju sitta ute på däck och då gör det inte så mycket om det är lite sjögång. Drygt 60 dagar kvar..hur skall jag stå ut med det? Ha det så gott! / Ewaki
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hej Eva Skall själv besöka Naxos och Spiros i juli - drabbas oxå av sjösjuka och har gruvat mig lite för båtresan, men fick tips om att köpa armband på apoteket som ska fungera - kan ju iallafall inte bli värre om det nu är sjögång ..kanske någon som har testat dessa och vet om de fungerar ? //Maggan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Armband funkar bra, iallafall för åksjuk son. Han har även testat ett tuggummi som också finns att köpa på Apoteket, som enligt honom är bättre! /Christina |
![]() |
|
|