![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
...självklart tänder vi ljus för Pernilla med.....
Men då kanske man ska passa på att tänka en tanke på de små barnen i Arboga och deras mamma med familjer. (Ett mord som fallit lite i glömska, såhär denna vecka med Engla...) Men listan kan säkert göras lång på alla som man känner man skulle vilja tända ett ljus för och sända en tanke... Fallet Engla har berört hela svenska folket denna vecka, från en liten notis på text-TV förra lördagen om hennes försvinnande .... Det var väl först och främst därför jag skrev inlägget om att tända ett ljus. Men givetvis har vi alla våra "personliga" personer, som vi på ett eller annat sätt vill ägna en tanke... Så jag avslutar med "ingen nämnd ingen glömd"...(med risk för att låta sarkastisk...men inte min mening!) |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tänder också ett ljus för lilla Engla, och för Pernilla.
Ingegärd och Christer |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Din uppmaning med ljus för Engla är helt underbar och helt rätt....mitt inlägg var en personlig reflektion från mig bara inte alls någon rättelse.... Tack för Ditt varma initiativ!! Många ljus brinner idag! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
...ingen fara, jag ville själv bara tillägga!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänder också ett ljus för Engla och Pernilla, samt alla drabbade.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ett ljus brinner här med.
Anki |
|
||||
|
||||
![]()
Tänder ett ljus för Engla och tänker på vilken smärta hennes närmaste måste känna.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Vi här i vargön tänder ochså ett ljus
|
|
||||
|
||||
![]()
Ett ljus är tänt här med, fruktansvärt, lider så med alla drabbade.
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Tänder ett ljus jag med.
Är i chocktillstånd, -hur kan sådana brutala handlingar ske i Sverige ! |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tänder också ett ljus. Jag får en klump i halsen o lider med alla anhöriga.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ljus och änglatankar till Engla och Pernilla och till deras anhöriga!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi här från Alingsås tänder ett ljus för Engla och Pernilla, till deras nära och kära!
Jag har fått mängder sms om uppmaningen till att vi skall tända ett ljus i våra hem i ett fönster för minnet av Engla och hennes familj. Tänkte skriva det här så många fönster får lysa för Engla. Detta sker 21.00 ikväll. |
|
||||
|
||||
![]()
Tänder också ett ljus när jag kommer hem i kväll. Man har en klump i magen hela tiden. Ofattbart.
Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
Vi tänder också ett ljus i kväll.....
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi tänder också ett ljus för Engla och hennes anhöriga.Kl 21.00 ikväll uppmanas alla att sätta ett ljus i fönstret.
|
|
||||
|
||||
![]()
Självklart tänder vi ljus hemma hos oss också och tänker på deras anhöriga.
Ivi med familj |
|
||||
|
||||
![]()
Vi tänder också ett ljus ikväll. Vilken ofattbar tragik!
//Zanét & Zissis |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tänder också ett ljus för flickorna och deras anhöriga! sånt här borde inte få hända.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi tänder också ett ljus. Det är så ofattbart,finns inga ord.............
|
![]() |
|
|