![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Oooops.. Fast då räknade jag ju inte alla "svenskar" och "skandinaver" man får sig en titt på i Parga förstås när vi ibland tar ett bad där.....glömde ju... ![]() Kanske blir ändring på det nu efter "Netwolf's" uppmaning....hmmm?!?! ![]() Senast redigerad av Rinaki den 2008-05-05 klockan 19:56. Anledning: Tankspridd |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har sett "kalimeratröjor" på varje tripp till Kreta tror jag. Jag har dock inte givit mig till känna någongång
![]() ![]() De som jag ändå har träffat har varit planerade möten. Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Ser ni någon Kelimeran, eller någon som ni tror är kalemiran så kan ni knyta högerhanden hårt och dunka den på vänstra bröstet över hjärtat som en hälsning! Är detta då en kalimeran så kommer denne då att besvara hälsningen på samma sätt!?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() /Netwolf - hälsar som vanligt tror jag. |
|
|||
|
|||
![]()
Har träffat några från Kalimera,både här hemma i Sverige och planerade möten på Kos och Kreta...Alltid trevligt ...Och skulle det vara några härifrån som är nere i Rethymno från 29 maj och 3 veckor framåt så hör gärna av på pm..behöver inte vara Rethymno,vi planerar att hyra bil och åka runt lite,vart vet vi inte än..
Senast redigerad av Athanasia den 2008-05-06 klockan 13:10. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Flera gånger har vi dykt på kalimeror. Egentligen ganska naturligt för det har varit på Argo, Kini, Honeymoon, Santorini. Där bor det alltid någon som har anknytning till forumet. Även på Gorgona, Naxos har det skymtats skribenter på forumet.
Ingen av dem har haft Kalimeratröjor på sig. Hade inte Paris på Honeymoon presenterat forumisten som satt vid datorn kanske vi inte hade träffats, vad vet jag. Däremot vet jag att tröjorna skapar kontakt med grekerna. De är uppskattade och alla hälsar så glatt. Jag bär den någon gång under en resa. Gunnar |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Varför inte sätta sig ned, tända en cigarett och röka den jättefort och tända en till, prata i mobilen samtidigt med bordsgrannen och sen skrika ELLA ELLA!!!! Vore inte det en hälsningsceremoni som hette duga? OBS....endast i Hellas!!! |
![]() |
|
|