|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Ospec. till Karpathos Citat: 
    Yannis är väl en nära släkting till Michalis? Om det är han med guldtand. Michalis' bror bodde på hotellet samtidigt och jag har för mig att han sa att Y var farbror (morbror?) till M. Ellermåhända kusin?   Men att det bara skiljer 10 år mellan dem. I alla fall tre män, helt olika varandra men lika fantastiska! Jag saknar dem så!! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Ospec. till Karpathos Citat: 
  Også fikk de hver sin Linie-akevitt, og det var stor stas. Godt å ha noe å styrke seg på under lange poker-kvelder på vinterstid, vet du!  Ta fram en kortstokk, så lyser de opp.. Det er vel noe av grunnen til at jeg anbefaler Sofia hotel. Det er fin beliggenhet, men også en deilig, ekte gresk atmosfære. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Ospec. till Karpathos 

Vi har åkt ospec med Apollo, hamnade på hotell Ladis, med 10 minuters promenadväg från centrala delarna i Pigadia, helt OK hotell, när vi var där var det deras första säsong så allt var inte klart (poolområdet bl a !!). Men nu bör det vara färdigt och säkert jättefint! Vi trivdes, nära strand och relativt nära "centrum". Fast jag vet inte om man hamnar där varje gång man åker ospec...förmodligen inte! Hoppas du får en bra resa!! Liselotte   | 
|  | 
| 
 |  |