![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
En förutsättning för all utveckling är att att man överskrider gränser.
Först och främst mentalt. Inte hur eller när som helst, då uppstår en destruktiv situation. Att ständigt hålla sig inom gränserna är detsamma som stagnation. Lefteris dagens filosof |
|
|||
|
|||
![]()
Och vem bestämmer var gränsen går? När blir det destruktivt? Är det upp till var och en då?
//Hans Fast nu känns det som det blir för långdraget med denna diskussion. 20 dagar kvar. ![]() Senast redigerad av Hans995 den 2008-06-26 klockan 17:45. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och, oftast är det individer som går i spetsen. Lefteris lyfter gärna diskussionen... |
|
|||
|
|||
![]()
Förstår inte varför vissa personer inte fattar att regler gäller o att när man har skrivit på o godkänt sin resa så gäller reglen för personen som har beställt resan.
Har alltid fått god mat när vi har beställt mat o ibland beställer jag lactosfri mat till mig själv oxå o inte bara till min dotter för den är så god. Man har ett val antingen resa eller stanna hemma. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag och andra sidan kan inte fatta den väsentliga skillnaden mellan ett flygpla, som byter lufta oftare; och en vanlig krog.
Lefteris |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kanske är luftcirkulationen just ett problem? Vad vet jag som fattar skillnaden mellan ett flygplan och en krog. |
![]() |
|
|